joi, 18 aprilie 2013

Ce culoare - Lollipops



CE CULOARE
Și , dacă cerul e curat , eu zâmbesc neîncetat
Și am zâmbetul albastru,
Și dacă ochii mei zglobii văd pe câmpuri păpădii
Eu am zâmbetul gălbui.
Și dacă norii se-ntâlnesc și obraznici mă stropesc
Eu zâmbesc ca ploaia noastră,
Și dacă frunzele-mi șoptesc ca să nu mă rătăcesc
Eu am zâmbetul verzui.

Refren :
Ce culoare, ce culoare , ce culoare
Are - un zâmbet ștrengăresc?
Să-mi răspundeți, să-mi răspundeți la-ntrebare
Numai după ce zâmbesc.

Când macul roșu va-nflori, de departe-l voi zări
Și-o să am un zâmbet roșu,
Și când pe cer un curcubeu va chema zâmbetul meu
El va fi multicolor.
Când voi vedea pe drum un moș cu toiag și ochi voioși
Voi zâmbi și eu ca moșul,
Și dacă noaptea va veni și steluțe vor sclipi
Voi zâmbi strălucitor.
Refren : același

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu